Internetowa Obsługa Kontrahenta

Nowy poziom komunikacji z mieszkańcami za pomocą technologii mobilnych

Moduł Internetowa Obsługa Kontrahenta to nowoczesna i kompleksowa platforma do wymiany informacji między zarządcą a jego kontrahentami – zarówno lokatorami, najemcami, właścicielami, jak i dostawcami usług. Aplikacja umożliwia szybką i wygodną komunikację z mieszkańcami, którzy cenią sobie mobilność oraz oczekują dostępu do informacji w dowolnym miejscu przez całą dobę

Mieszkańcy mogą łatwo i szybko m.in. sprawdzić swoje saldo, uregulować zaległości lub zgłosić awarię. Funkcja powiadomień poinformuje o takich zdarzeniach jak np. brak wpłaty czy też konieczność oddania głosu na uchwałę we wspólnocie mieszkaniowej.

Dowiedz się więcej
Internetowa Obsługa kontrahenta

Mobilna Obsługa Nieruchomości

Wszystkie dane o nieruchomości zawsze w zasięgu ręki

Moduł Mobilna Obsługa Nieruchomości to nowoczesna i ergonomiczna aplikacja wspierająca pracownika w pracy poza biurem. Może być ona wykorzystywana zarówno przez administratorów czy konserwatorów nieruchomości, jak i przez osoby zarządzające firmą.

Aplikacja pozwala na szybką reakcję na zgłoszenia mieszkańców, zarządzanie i realizację zleceń związanych z usuwaniem zgłoszonych awarii, zbieranie odczytów liczników, czy kontrolę stanu technicznego nieruchomości.

Moduł zapewnia szybki i wygodny dostęp do informacji o nieruchomości jak np. instalacje, przyłącza, zgłoszenia awarii, potrzeby remontowe itp. Możliwe jest także uzyskanie danych o stanie finansowym nieruchomości oraz jej mieszkańców i wykorzystanie ich w controllingu czy windykacji.

Dowiedz się więcej
Mobilna Obsługa Nieruchomości