Mobilna Obsługa Nieruchomości

Moduł Mobilna Obsługa Nieruchomości to nowoczesna i ergonomiczna aplikacja wspierająca pracownika w pracy poza biurem. Może być ona wykorzystywana zarówno przez administratorów czy konserwatorów nieruchomości, jak i przez osoby zarządzające firmą.

Aplikacja pozwala na szybką reakcję na zgłoszenia mieszkańców, zarządzanie i realizację zleceń związanych z usuwaniem zgłoszonych awarii, zbieranie odczytów liczników, czy kontrolę stanu technicznego nieruchomości.

Moduł zapewnia szybki i wygodny dostęp do informacji o nieruchomości jak np. instalacje, przyłącza, zgłoszenia awarii, potrzeby remontowe, itp. Możliwe jest także uzyskanie danych o stanie finansowym nieruchomości oraz jej mieszkańców i wykorzystanie ich w controllingu czy windykacji.

Główne funkcje

  • Nowoczesny i ergonomiczny interfejs mobilny.
  • Łatwe wyszukiwanie osób, nieruchomości, budynków, lokali.
  • Szerokie możliwości parametryzacji pozwalają dostosować rodzaj i zakres prezentowanych treści do potrzeb konkretnych pracowników (np. konserwator, administrator, księgowy).
  • Przejrzysta lista zadań do realizacji.
  • Powiadomienia o koniecznych do wykonania zadaniach.
  • Wgląd do Książki obiektu budowlanego.
  • Dostęp z jednego miejsca do najważniejszych informacji o nieruchomości, takich jak np. instalacje, przyłącza, zgłoszenia awarii, potrzeby remontowe itp.
  • Dostęp do informacji o mieszkańcach, takich jak np. stan finansowy, korespondencja, dane kontaktowe.
  • Możliwość wstawienia zdjęcia bezpośrednio z urządzenia mobilnego np. podczas wizji lokalnej.
  • Intuicyjna funkcja do oceny stanu technicznego.
  • Zbieranie odczytów liczników wraz z sygnalizacją odczytów nieproporcjonalnych.
  • Dostęp do danych charakterystycznych dla nieruchomości wspólnot mieszkaniowych: wgląd do uchwał wspólnot i informacji o przebiegu głosowania czy aktualnego stanu środków finansowych.
  • Wgląd do ogłoszeń prezentowanych w Internetowej Obsłudze Kontrahenta.
  • Podgląd umów z dostawcami usług wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności.
  • Informacja o ubezpieczeniach nieruchomości, budynku oraz osoby ubezpieczonej.
  • Prezentacja danych kadrowych takich jak: stan urlopu, nieobecności, harmonogram czasu pracy, pozostały czas pracy, planowane urlopy, planowane dyżury, badania lekarskie.